20 letnia historia udziału ZSP w Europejskich Programach Edukacyjnych/ 2000-2020/.
ZESTAWIENIE STAŻY REALIZOWANYCH W RAMACH
EUROPEJSKIEGO PROGRAMU EDUKACYJNEGO LEONARDO DA VINCI
STAŻE UCZNIOWSKIE
Lp. |
Termin realizacji |
Tytuł projektu |
Miejsce realizacji |
liczba uczestników |
1. |
2001 |
Profesjonalizm, artystyczne środki wyrazu i uwarunkowania ekologiczne w ceramice – ceramika nr. projektu: PL/00/A/PI/140087 |
Portugalia – Caldas da Rainha – Cencal |
20 |
Niemcy – Stuttgart – Schule für Farbe und Gestaltung |
20 |
|||
2. |
2002 |
Europejskie kwalifikacje i specjalizacje w zakresie ceramiki, szkła i mozaiki – ceramika nr. projektu: PL/01/A/Pla/140557 |
Portugalia – Caldas da Rainha – Cencal |
20 |
Niemcy – Stuttgart – Schule für Farbe und Gestaltung |
10 |
|||
3. |
2003 |
Technologia multimedialna szansą efektywnej pracy grafika — grafika nr. projektu: PL/02/A/Pla/140423 |
Francja – Torbes |
9 |
Niemcy – Stuttgart |
10 |
|||
Portugalia – Cencal |
11 |
|||
4. |
2003 |
Jubilerstwo tradycyjne i regionalne w nowej erze – jubilerstwo nr. projektu: PL/02/A/Pla/140425 |
Niemcy – Pforzheim |
5 |
Włochy -Pesaro |
5 |
|||
5. |
2004 |
Przemysłowa oprawa kamieni syntetycznych nr. projektu: PL/03/A/Pla/174189 |
Niemcy – Pforzheim |
5 |
Włochy – Macerata |
10 |
|||
6. |
2005 |
Nowe technologie jubilerskie — relief laserowy nr. projektu: PL/04/A/Pla/174373 |
Włochy – Macerata – Istituto Statale d’Arte |
10 |
Niemcy – Pforzheim – Goldschmiedeschule |
7 |
|||
7. |
2005 |
Nowoczesne procesy składu publikacji i produkcji książki według współczesnych standardów europejskich – grafika nr. projektu: PL/04/A/Pla/174374 |
Portugalia – Caldas da Rainha – Cencal |
10 |
Włochy – Urbino – Scoula de Libro |
10 |
|||
Francja – Tarbes – Ecole Superieure d’Arts et Ceramique |
8 |
|||
8. |
2006 |
Inkrustowanie przy pomocy frezarki komputerowej –jubilerstwo |
Włochy – Macerata – Istituto Statale d’Arte |
10 |
Niemcy – Pforzheim – Goldschmiedeschule |
13 |
|||
Niemcy – Hamburg – Arbeit und Leben DGB/YHS Hamburg |
5 |
|||
9. |
2006 |
Techniki ceramiczne: raku, pate tendre, szkliwienie solne a tendencje europejskie –ceramika nr. projektu: PL/05/A/Pla/174368 |
Portugalia – Caldas da Rainha – Cencal |
10 |
Niemcy – Hóhr – Grenzhausen – Statliche Fachschulen fur Keramik Gestaltung |
8 |
|||
Francja – Tarbes – Ecole Superieure d’Arts et Ceramique |
6 |
|||
10. |
2006 |
Przygotowanie rozbarwień i naświetlenie form kopiowych w nowoczesnym procesie technologicznym druku – grafika nr.projektu: PL/05/A/Pla/174365 |
Portugalia – Caldas da Rainha – Cencal |
6 |
Niemcy – Stuttgart – Schule für Farbe und Gestaltung |
6 |
|||
Francja – Tarbes – Ecole Superieure d’Arts et Ceramique |
6 |
|||
Włochy – Urbino – Scoula de Libro |
6 |
|||
11. |
2007 |
Wykorzystanie impulsu laserowego w unikatowej technice jubilerskiej emalii bianco – jubilerstwo nr. projektu: MO6/229/k/A/116 |
Hiszpania – Cordoba – Akademia Cordoba |
6 |
Niemcy – Pforzheim – Goldschmiedeschule |
6 |
|||
Włochy – Macerata – Istituto Statale d’Arte |
6 |
|||
12. |
2007 |
Nowoczesne techniki graficzne i malarskie nr. projektu: PL/06/A/Pla/174117 |
Portugalia – Caldas da Rainha – Cencal |
12 |
Francja – Antibes – Liceum Techniczne im. Leonarda da Vinci |
5 |
|||
Niemcy – Hóhr – Grenzhausen – Statliche Fachschulen fur Keramik Gestaltung |
7 |
|||
13. |
2007 |
Od klasycznej publikacji do nowych mediów cyfrowych – wszechstronność obecnym wymogiem grafiki – grafika nr. projektu: MO6/211/k/A/118 |
Portugalia – Caldas da Rainha – Cencal |
9 |
Niemcy – Stuttgart – Schule für Farbe und Gestaltung |
9 |
|||
14. |
2008 |
Tendencje europejskie w małych firmach jubilerskich – wytwórcach artystycznych wyrobów korpusowych – jubilerstwo nr. projektu: PL/07/LLP-LdV/ITV/140317 |
Niemcy – Pforzheim – Goldschmiedeschule |
5 |
Włochy – Macerata – Istituto Statale d’Arte |
10 |
|||
15. |
2008 |
Różnorodność rozwoju małych firm ceramicznych na rynku europejskim szansą dla absolwentów szkół – ceramika nr. projektu: PL/07/LLP-LdV/IVT/140314 |
Portugalia – Caldas da Rainha – Cencal |
5 |
Niemcy – Karlsruhe – |
5 |
|||
Niemcy – Hóhr – Grenzhausen – Statliche Fachschulen fur Keramik Gestaltung |
5 |
|||
16. |
2008 |
Grafika jako wstęp do produkcji masowej. Wypowiedź graficzna pomostem w budowaniu wizerunku firmy – grafika nr. projektu: PL/07/LLP-LdV/IVT/140305 |
Portugalia – Caldas da Rainha – Cencal |
10 |
Niemcy – Stuttgart – Schule für Farbe und Gestaltung |
5 |
|||
17. |
2008 |
Nowoczesne urządzenia i materiały w jubilerstwie XXI w ; stal, laser w technice trawienia – jubilerstwo nr. projektu: PL/08/LLP-LdV/ITV/140105 |
Niemcy – Pforzheim – Goldschmiedeschule |
5 |
Włochy – Macerata – Istituto Statale d’Arte |
5 |
|||
18. |
2008 |
Techniki dekorowania w sztuce użytkowej nr. projektu: PL/08/LLP-LdV/IVT/140099 |
Portugalia – Caldas da Rainha – Cencal |
5 |
Niemcy – Karlsruhe – |
5 |
|||
Niemcy – Hóhr – Grenzhausen – Statliche Fachschulen fur Keramik Gestaltung |
5 |
|||
19. |
2010 |
Aktualizacja metod pracy projektanta. Animacja atutem współczesnego dizajnera – grafika nr. projektu: PL/09/LLP-LdV-IVT/140507 |
Austria – Villach – Centrum Humanberuflicker Schulen |
5 |
Portugalia Caldas da Rainha – Cencal |
10 |
|||
20. |
2011 |
Nowoczesne zdobienie grawerowaniem powierzchni wyrobów srebrnych – jubilerstwo nr. projektu: LdV-M10/IVT-10096/AK/10/1931 |
Włochy – Macerata – Istituto Statale d’Arte |
8 |
Niemcy – Pforzheim – Goldschmiedeschule |
5 |
|||
21. |
2011 |
Granice książki wobec zmian w percepcji przekazu graficznego słowa- grafika nr. projektu: LdV-M10/IVT-10092/AK/10/1950 |
Portugalia – Caldas da Rainha – Cencal |
10 |
Austria – Villach – Centrum Humanberuflicker Schulen |
5 |
|||
22. |
2012 |
Patchorki ceramiczne – stosowanie elementów modułowych (produkcyjnych) w tworzeniu unikatowych obiektów –ceramika nr. projektu: 2011-1-PL1-LEO 01-19261 |
Portugalia – Caldas da Rainha – Cencal |
10 |
Węgry – Budapeszt – |
6 |
|||
23. |
2013 |
Ekran wobec medium papierowego
|
Portugalia Caldas da Rainha – Cencal |
10 |
Austria – Graz |
8 |
|||
24. |
2014 |
„Design i rzemiosło w najnowszych technologiach projektowania w 3D „
|
Portugalia Caldas da Rainha – Cencal |
16 |
Niemcy – Pforzheim – Goldschmiedeschule |
7 |
|||
Niemcy – Monachium |
8 |
ZESTAWIENIE STAŻY REALIZOWANYCH W RAMACHEUROPEJSKIEGO PROGRAMU EDUKACYJNEGO Erasmus + Kształcenie i szkolenia zawodowe STAŻE Uczniowskie
Lp. |
Termin realizacji |
Tytuł projektu |
Miejsce realizacji |
Ilość uczestników |
1. |
2015 |
„Proces przedprodukcyjny w interdyscyplinarnym projektowaniu i wykonaniu prototypu „ |
Portugalia – Caldas da Rainha – Cencal |
20 |
2. |
2016 |
„Odtwarzanie i udoskonalanie formy i funkcji przedmiotu designerskiego z wykorzystaniem najnowszych technologii” |
Austria Graz |
7+ 1 |
3. |
2016 |
Odtwarzanie i udoskonalanie formy i funkcji przedmiotu designerskiego z wykorzystaniem najnowszych technologii” |
Niemcy Pforzheim |
6+1 |
4. |
2016 |
Odtwarzanie i udoskonalanie formy i funkcji przedmiotu designerskiego z wykorzystaniem najnowszych technologii” |
Portugalii – Caldas da Rainha |
11 + 1 |
5. |
2016 |
Odtwarzanie i udoskonalanie formy i funkcji przedmiotu designerskiego z wykorzystaniem najnowszych technologii” |
Włochy Macerata |
8 + 1 |
6. |
2016 |
„Odtwarzanie i udoskonalanie formy i funkcji przedmiotu designerskiego z wykorzystaniem najnowszych technologii” |
Włochy Urbino |
7+ 1 |
7. |
2017 |
„Interface” |
Austria Graz |
7 + 3 |
8. |
2018 |
„Interface” cd |
Włochy Urbino |
7 +2 |
9. |
2018 |
„Interface” cd |
Niemcy Rheinbach |
7 + 3 |
10. |
2019 |
„Nowoczesne projektowanie produktu folkowego w wielokulturowej Europie” |
Portugalia |
10 + 1 |
11. |
2019 |
„Nowoczesne projektowanie produktu folkowego w wielokulturowej Europie” – cd |
Włochy Urbino |
8 + 1 |
12. |
2019 |
„Nowoczesne projektowanie produktu folkowego w wielokulturowej Europie” – cd |
Austria Graz |
8 +1 |
13. |
2019 |
„Nowoczesne projektowanie produktu folkowego w wielokulturowej Europie” – cd |
Niemcy Pforzheim |
6+ 1 |
ZESTAWIENIE STAŻY REALIZOWANYCH W RAMACH
EUROPEJSKIEGO PROGRAMU EDUKACYJNEGO LEONARDO DA VINCI
STAŻE NAUCZYCIELSKIE
Lp. |
Termin realizacji |
Tytuł projektu |
Miejsce realizacji |
Ilość uczestników |
1. |
2004 |
Nowatorska metoda kształcenia-mierzenie jakości materiałowej w systemie produkcji ceramiki –ceramika nr. projektu: PL/03/A/Exd/174191 |
Portugalia – Caldas da Rainha – Cencal |
3 |
Niemcy – Hóhr – Grenzhausen – Statliche Fachschulen fur Keramik Gestaltung |
3 |
|||
Francja – Tarbes – Ecole Superieure d’Arts et Ceramique |
3 |
|||
2. |
2006 |
Wykorzystanie najnowszych technik magazynowania nr. projektu: PL/05/A/Exd/74366 |
Niemcy –Stuttgart – Schule für Farbe und Gestaltung |
3 |
Włochy – Urbino – Scoula de Libro |
3 |
|||
3. |
2008 |
Tradycyjne techniki emalierskie (Azulejos, Bianco) a strategia rozwoju regionu w kontekście rynku – jubilerstwo nr. projektu: PL/07/LLP-LdV/VETPRO/140316 |
Portugalia – Caldas da Rainha – Cencal |
8 |
4. |
2010 |
Interdyscyplinarność w metodzie kształcenia plastycznego podstawa sztuk stosowanych – nauczyciele malarstwa, nr. projektu: PL/09/LLP-LdV/VETPRO/1405234 |
Francja – Tarbes – Ecole Superieure d’Arts et Ceramique |
4 |
Niemcy – Stuttgart – Schule für Farbe und Gestaltung |
4 |
|||
5. |
2013 |
Dizajn- kształcenie plastyczne dla funkcjonalności i utylitarności przedmiotów artystycznych |
Caldas – Portugalia |
10 |
ZESTAWIENIE STAŻY REALIZOWANYCH W RAMACH
EUROPEJSKIEGO PROGRAMU EDUKACYJNEGO POWER VET Job shadowing Nauczyciele
Lp. |
Termin realizacji |
Tytuł projektu |
Miejsce realizacji |
Ilość uczestników |
1. |
2016 |
„Odtwarzanie i udoskonalanie formy i funkcji przedmiotu designerskiego z wykorzystaniem najnowszych technologii” |
Austria Graz |
3 |
2. |
2016 |
„Odtwarzanie i udoskonalanie formy i funkcji przedmiotu designerskiego z wykorzystaniem najnowszych technologii” |
Niemcy Pforzheim |
2 |
3. |
2016 |
„Odtwarzanie i udoskonalanie formy i funkcji przedmiotu designerskiego z wykorzystaniem najnowszych technologii” |
Portugalii – Caldas da Rainha |
3 |
4. |
2016 |
„Odtwarzanie i udoskonalanie formy i funkcji przedmiotu designerskiego z wykorzystaniem najnowszych technologii” |
Włochy Macerata |
2 |
5. |
2016 |
„Odtwarzanie i udoskonalanie formy i funkcji przedmiotu designerskiego z wykorzystaniem najnowszych technologii” |
Włochy Urbino |
2 |
6. |
2019 |
„Nowoczesne projektowanie produktu folkowego w wielokulturowej Europie” |
Portugalia |
4 |
7. |
2019 |
„Nowoczesne projektowanie produktu folkowego w wielokulturowej Europie” –cd |
Włochy Urbino |
2 |
8. |
2019 |
„Nowoczesne projektowanie produktu folkowego w wielokulturowej Europie” – cd |
Austria Graz |
2 |
9. |
2019 |
„Nowoczesne projektowanie produktu folkowego w wielokulturowej Europie” – cd |
Niemcy Pforzheim |
2 |