godlo MKiDN logoCEA bip 

Projekty 2000-2020

20 letnia historia udziału ZSP w Europejskich Programach Edukacyjnych/ 2000-2020/.

link do prezentacji (pptx)

ZESTAWIENIE  STAŻY  REALIZOWANYCH W RAMACH

EUROPEJSKIEGO  PROGRAMU  EDUKACYJNEGO LEONARDO  DA  VINCI

STAŻE UCZNIOWSKIE

Lp.

Termin realizacji

              Tytuł  projektu

Miejsce realizacji

liczba uczestników

1.

2001

Profesjonalizm, artystyczne środki wyrazu i uwarunkowania ekologiczne w ceramice – ceramika

nr. projektu: PL/00/A/PI/140087

Portugalia – Caldas da Rainha – Cencal

20

Niemcy – Stuttgart – Schule für Farbe und Gestaltung

20

2.

2002

Europejskie kwalifikacje i specjalizacje w zakresie ceramiki, szkła i mozaiki – ceramika

nr. projektu: PL/01/A/Pla/140557

Portugalia – Caldas da Rainha – Cencal

20

Niemcy – Stuttgart – Schule für Farbe und Gestaltung

10

3.

2003

Technologia multimedialna szansą efektywnej pracy grafika — grafika

nr. projektu: PL/02/A/Pla/140423

Francja – Torbes

9

Niemcy – Stuttgart

10

Portugalia – Cencal

11

4.

2003

Jubilerstwo tradycyjne i regionalne w nowej erze – jubilerstwo

nr. projektu: PL/02/A/Pla/140425

Niemcy – Pforzheim

5

Włochy -Pesaro

5

5.

2004

Przemysłowa oprawa kamieni syntetycznych
w nowoczesnej linii odlewniczej – jubilerstwo

nr. projektu: PL/03/A/Pla/174189

Niemcy – Pforzheim

5

Włochy – Macerata

10

6.

2005

Nowe technologie jubilerskie — relief laserowy
i kwasowy – jubilerstwo

nr. projektu: PL/04/A/Pla/174373

Włochy – Macerata – Istituto Statale d’Arte

10

Niemcy – Pforzheim – Goldschmiedeschule

7

7.

2005

Nowoczesne procesy składu publikacji i produkcji książki według współczesnych standardów europejskich – grafika

nr. projektu:  PL/04/A/Pla/174374

Portugalia – Caldas da Rainha – Cencal

10

Włochy – Urbino – Scoula de Libro

10

Francja – Tarbes – Ecole Superieure d’Arts et Ceramique

8

8.

2006

Inkrustowanie przy pomocy frezarki komputerowej –jubilerstwo
nr. projektu: PL/05/A/Pla/174367

Włochy – Macerata – Istituto Statale d’Arte

10

Niemcy – Pforzheim – Goldschmiedeschule

13

Niemcy – Hamburg – Arbeit und Leben DGB/YHS Hamburg

5

9.

2006

Techniki ceramiczne: raku, pate tendre, szkliwienie solne a tendencje europejskie –ceramika

nr. projektu: PL/05/A/Pla/174368

Portugalia – Caldas da Rainha – Cencal

10

Niemcy – Hóhr – Grenzhausen – Statliche Fachschulen fur Keramik Gestaltung

8

Francja – Tarbes – Ecole Superieure d’Arts et Ceramique

6

10.

2006

Przygotowanie rozbarwień i naświetlenie form kopiowych w nowoczesnym procesie technologicznym druku – grafika

nr.projektu: PL/05/A/Pla/174365

Portugalia – Caldas da Rainha – Cencal

6

Niemcy – Stuttgart – Schule für Farbe und Gestaltung

6

Francja – Tarbes – Ecole Superieure d’Arts et Ceramique

6

Włochy – Urbino – Scoula de Libro

6

11.

2007

Wykorzystanie impulsu laserowego w unikatowej technice jubilerskiej emalii bianco – jubilerstwo

nr. projektu: MO6/229/k/A/116

Hiszpania – Cordoba – Akademia Cordoba

6

Niemcy – Pforzheim – Goldschmiedeschule

6

Włochy – Macerata – Istituto Statale d’Arte

6

12.

2007

Nowoczesne techniki graficzne i malarskie
w zdobieniu mas ceramicznych, serigrafia, pate sur pate – ceramika

nr. projektu: PL/06/A/Pla/174117

Portugalia – Caldas da Rainha – Cencal

12

Francja – Antibes – Liceum Techniczne im. Leonarda da Vinci

5

Niemcy – Hóhr – Grenzhausen – Statliche Fachschulen fur Keramik Gestaltung

7

13.

2007

Od klasycznej publikacji do nowych mediów cyfrowych – wszechstronność obecnym wymogiem grafiki  – grafika

nr. projektu: MO6/211/k/A/118

Portugalia – Caldas da Rainha – Cencal

9

Niemcy – Stuttgart – Schule für Farbe und Gestaltung

9

14.

2008

Tendencje europejskie w małych firmach jubilerskich – wytwórcach artystycznych wyrobów korpusowych  – jubilerstwo

nr. projektu: PL/07/LLP-LdV/ITV/140317

Niemcy – Pforzheim – Goldschmiedeschule

5

Włochy – Macerata – Istituto Statale d’Arte

10

15.

2008

Różnorodność rozwoju małych firm ceramicznych na rynku europejskim szansą dla absolwentów szkół  – ceramika

nr. projektu: PL/07/LLP-LdV/IVT/140314

Portugalia – Caldas da Rainha – Cencal

5

Niemcy – Karlsruhe –

5

Niemcy – Hóhr – Grenzhausen – Statliche Fachschulen fur Keramik Gestaltung

5

16.

2008

Grafika jako wstęp do produkcji masowej. Wypowiedź graficzna pomostem w budowaniu wizerunku firmy – grafika

nr. projektu: PL/07/LLP-LdV/IVT/140305

Portugalia – Caldas da Rainha – Cencal

10

Niemcy – Stuttgart – Schule für Farbe und Gestaltung

5

17.

2008

Nowoczesne urządzenia i materiały w jubilerstwie XXI w ; stal, laser w technice trawienia – jubilerstwo

nr. projektu: PL/08/LLP-LdV/ITV/140105

Niemcy – Pforzheim – Goldschmiedeschule

5

Włochy – Macerata – Istituto Statale d’Arte

5

18.

2008

Techniki dekorowania w sztuce użytkowej
i architekturze – reliefowanie mas fajansowych
i majolikowych – ceramika

nr. projektu: PL/08/LLP-LdV/IVT/140099

Portugalia – Caldas da Rainha – Cencal

5

Niemcy – Karlsruhe –

5

Niemcy – Hóhr – Grenzhausen – Statliche Fachschulen fur Keramik Gestaltung

5

19.

2010

Aktualizacja metod pracy projektanta. Animacja atutem współczesnego dizajnera – grafika

nr. projektu: PL/09/LLP-LdV-IVT/140507

Austria – Villach – Centrum Humanberuflicker Schulen

5

Portugalia Caldas da Rainha – Cencal

10

20.

2011

Nowoczesne zdobienie grawerowaniem powierzchni wyrobów srebrnych – jubilerstwo

nr. projektu: LdV-M10/IVT-10096/AK/10/1931

Włochy – Macerata – Istituto Statale d’Arte

8

Niemcy – Pforzheim – Goldschmiedeschule

5

21.

2011

Granice książki wobec zmian w percepcji przekazu graficznego słowa- grafika

nr. projektu: LdV-M10/IVT-10092/AK/10/1950

Portugalia – Caldas da Rainha – Cencal

10

Austria – Villach – Centrum Humanberuflicker Schulen

5

22.

2012

Patchorki ceramiczne – stosowanie elementów modułowych (produkcyjnych) w tworzeniu unikatowych obiektów –ceramika

nr. projektu: 2011-1-PL1-LEO 01-19261

Portugalia – Caldas da Rainha – Cencal

10

Węgry – Budapeszt –

6

23.

2013

Ekran wobec medium papierowego
nr projektu 2012-1-PL1-LEO 01-27927

 

Portugalia Caldas da Rainha – Cencal

10

Austria – Graz

8

24.

2014

„Design i rzemiosło w najnowszych technologiach projektowania w 3D „
Umowa nr 2013-1-PL1-LEO01-378789

 

Portugalia Caldas da Rainha – Cencal

16

Niemcy – Pforzheim – Goldschmiedeschule

7

Niemcy – Monachium

8

ZESTAWIENIE  STAŻY  REALIZOWANYCH W RAMACHEUROPEJSKIEGO  PROGRAMU  EDUKACYJNEGO Erasmus + Kształcenie i szkolenia zawodowe STAŻE  Uczniowskie

Lp.

Termin realizacji

              Tytuł  projektu

Miejsce realizacji

Ilość uczestników

1.

2015

„Proces przedprodukcyjny w interdyscyplinarnym projektowaniu i wykonaniu prototypu „
Umowa nr 2014-1-PL01-KA102-001161

Portugalia – Caldas da Rainha – Cencal
28.06.2015- 18.07.2015

20
+ 2 opieka

2.

2016

„Odtwarzanie i udoskonalanie formy i funkcji przedmiotu designerskiego z wykorzystaniem najnowszych technologii”
Numer projektu 2015-1-PL01-KA102-016199
POWER VET

Austria Graz
2 – 22.X.2016

7+ 1

3.

2016

Odtwarzanie i udoskonalanie formy i funkcji przedmiotu designerskiego z wykorzystaniem najnowszych technologii”
Numer projektu 2015-1-PL01-KA102-016199
POWER VET

Niemcy Pforzheim
1.X- 22.X. 2016

6+1

4.

2016

Odtwarzanie i udoskonalanie formy i funkcji przedmiotu designerskiego z wykorzystaniem najnowszych technologii”
Numer projektu 2015-1-PL01-KA102-016199
POWER VET

Portugalii – Caldas da Rainha
26.06. -16.07.2016

11 + 1

5.

2016

Odtwarzanie i udoskonalanie formy i funkcji przedmiotu designerskiego z wykorzystaniem najnowszych technologii”
Numer projektu 2015-1-PL01-KA102-016199
POWER VET

Włochy Macerata
24.IX –  16.X.2016

8 + 1

6.

2016

„Odtwarzanie i udoskonalanie formy i funkcji przedmiotu designerskiego z wykorzystaniem najnowszych technologii”
Numer projektu 2015-1-PL01-KA102-016199
POWER VET

Włochy Urbino 
1.X- 22.X.2016

7+ 1

7.

2017

„Interface”
Nr projektu: 2017-1-AT01-KA219-34997_3

Austria Graz 
20.11-24.11 2017

7 + 3

8.

2018

„Interface”   cd
Nr projektu: 2017-1-AT01-KA219-34997_3

Włochy Urbino
16.04-20.04.2018

7 +2

9.

2018

„Interface”   cd
Nr projektu: 2017-1-AT01-KA219-34997_3

Niemcy Rheinbach 
5.11-9.11.2018

7 + 3

10.

2019

„Nowoczesne projektowanie produktu folkowego w wielokulturowej Europie”
Nr projektu: 2018-1-PL01-KA102-048029

Portugalia
24.06-12.07.2019

10 + 1

11.

2019

„Nowoczesne projektowanie produktu folkowego w wielokulturowej Europie” – cd
Nr projektu: 2018-1-PL01-KA102-048029

Włochy Urbino
07.10-25.10.2019

8 + 1

12.

2019

„Nowoczesne projektowanie produktu folkowego w wielokulturowej Europie” – cd
Nr projektu: 2018-1-PL01-KA102-048029

Austria Graz
21.10-25.10.2019

8 +1

13.

2019

„Nowoczesne projektowanie produktu folkowego w wielokulturowej Europie” – cd
Nr projektu: 2018-1-PL01-KA102-048029

Niemcy Pforzheim
18.11-22.11.2019

6+ 1

ZESTAWIENIE  STAŻY  REALIZOWANYCH W RAMACH 
EUROPEJSKIEGO  PROGRAMU  EDUKACYJNEGO LEONARDO  DA  VINCI
STAŻE  NAUCZYCIELSKIE

Lp.

Termin realizacji

              Tytuł  projektu

Miejsce realizacji

Ilość uczestników

1.

2004

Nowatorska metoda kształcenia-mierzenie jakości materiałowej w systemie produkcji ceramiki –ceramika

nr. projektu: PL/03/A/Exd/174191

Portugalia – Caldas da Rainha – Cencal

3

Niemcy – Hóhr – Grenzhausen – Statliche Fachschulen fur Keramik Gestaltung

3

Francja – Tarbes – Ecole Superieure d’Arts et Ceramique

3

2.

2006

Wykorzystanie najnowszych technik magazynowania
i przetwarzania danych cyfrowych w procesie DTP – grafika

nr. projektu: PL/05/A/Exd/74366

Niemcy –Stuttgart – Schule für Farbe und Gestaltung

3

Włochy – Urbino – Scoula de Libro

3

3.

2008

Tradycyjne techniki emalierskie (Azulejos, Bianco) a strategia rozwoju regionu w kontekście rynku – jubilerstwo

nr. projektu:  PL/07/LLP-LdV/VETPRO/140316

Portugalia – Caldas da Rainha – Cencal

8

4.

2010

Interdyscyplinarność w metodzie kształcenia plastycznego podstawa sztuk stosowanych – nauczyciele malarstwa,

nr. projektu: PL/09/LLP-LdV/VETPRO/1405234

Francja – Tarbes – Ecole Superieure d’Arts et Ceramique

4

Niemcy – Stuttgart – Schule für Farbe und Gestaltung

4

5.

2013

Dizajn- kształcenie plastyczne dla funkcjonalności i utylitarności przedmiotów artystycznych
Nr projektu 2012-1-PL1-LEO03-27811

Caldas – Portugalia

10

ZESTAWIENIE  STAŻY  REALIZOWANYCH W RAMACH 

EUROPEJSKIEGO  PROGRAMU  EDUKACYJNEGO POWER VET Job shadowing Nauczyciele

Lp.

Termin realizacji

              Tytuł  projektu

Miejsce realizacji

Ilość uczestników

1.

2016

„Odtwarzanie i udoskonalanie formy i funkcji przedmiotu designerskiego z wykorzystaniem najnowszych technologii”
Numer projektu 2015-1-PL01-KA102-016199
POWER VET

Austria Graz
2 – 22.X.2016

3

2.

2016

„Odtwarzanie i udoskonalanie formy i funkcji przedmiotu designerskiego z wykorzystaniem najnowszych technologii”
Numer projektu 2015-1-PL01-KA102-016199
POWER VET

Niemcy Pforzheim
1.X- 22.X. 2016

2

3.

2016

„Odtwarzanie i udoskonalanie formy i funkcji przedmiotu designerskiego z wykorzystaniem najnowszych technologii”
Numer projektu 2015-1-PL01-KA102-016199
POWER VET

Portugalii – Caldas da Rainha
26.06. -16.07.2016

3

4.

2016

„Odtwarzanie i udoskonalanie formy i funkcji przedmiotu designerskiego z wykorzystaniem najnowszych technologii”
Numer projektu 2015-1-PL01-KA102-016199
POWER VET

Włochy Macerata
24.IX –  16.X.2016

2

5.

2016

„Odtwarzanie i udoskonalanie formy i funkcji przedmiotu designerskiego z wykorzystaniem najnowszych technologii”
Numer projektu 2015-1-PL01-KA102-016199
POWER VET

Włochy Urbino 
1.X- 22.X.2016

2

6.

2019

„Nowoczesne projektowanie produktu folkowego w wielokulturowej Europie”
Nr projektu: 2018-1-PL01-KA102-048029

Portugalia
08.07-12.07.2019

4

7.

2019

„Nowoczesne projektowanie produktu folkowego w wielokulturowej Europie” –cd
Nr projektu: 2018-1-PL01-KA102-048029

Włochy Urbino
21.10-25.10.2019

2

8.

2019

„Nowoczesne projektowanie produktu folkowego w wielokulturowej Europie”  – cd
Nr projektu: 2018-1-PL01-KA102-048029

Austria Graz
21.10-25.10.2019

2

9.

2019

„Nowoczesne projektowanie produktu folkowego w wielokulturowej Europie”  – cd
Nr projektu: 2018-1-PL01-KA102-048029

Niemcy Pforzheim
18.11-22.11.2019

2